Πολιτική Αιτιάσεων (Παραπόνων)
Στην NN Hellas δεσμευόμαστε να σας παρέχουμε υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες σας. Όμως, για να γίνει αυτό σωστά, χρειαζόμαστε και τη δική σας βοήθεια.
Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχουμε ή από τον τρόπο με τον οποίο αυτά παρέχονται, όχι μόνο έχετε το δικαίωμα, αλλά σας ενθαρρύνουμε να μας το γνωστοποιήσετε. Έτσι, μπορούμε να διερευνήσουμε και να επιλύσουμε το παράπονό σας, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Επίσης, εκτιμούμε τα θετικά σας σχόλια, τα οποία θα βοηθήσουν στην ενίσχυση της καλής εργασίας του προσωπικού μας.
Εάν θέλετε να μας επικοινωνήσετε κάποιο παράπονο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν από τους ακόλουθους τρόπους:
Μήνυμα
E-mail
Ταχυδρομικά
Λεωφόρος Συγγρού 198, Καλλιθέα 17671
Υπόψη: Customer Relations (Διαχείριση Αιτιάσεων/Παραπόνων)
Fax
Τηλεφωνικά
Αντιμετωπίζουμε όλα τα παράπονα αποτελεσματικά και άμεσα, χωρίς καμία προκατάληψη. Προσπαθούμε πάντα να είμαστε ειλικρινείς και δίκαιοι στις συναλλαγές μας με τους πελάτες μας. Στην περίπτωση που επικοινωνήσετε μαζί μας για κάποιο παράπονο:
- Θα αντιμετωπίσουμε το θέμα με ευγένεια και αμεροληψία.
- Θα χειριστούμε με εχεμύθεια όσα μας γνωστοποιήσετε.
- Δεν πρόκειται να κατηγορηθείτε ή να παρενοχληθείτε λόγω του παραπόνου που εκφράσατε.
- Δεν πρόκειται να αντιμετωπιστείτε με διάκριση λόγω αναπηρίας, χρώματος, φυλής, θρησκείας, ηλικίας ή σεξουαλικού προσανατολισμού.
- Μόλις λάβουμε το παράπονό σας, το Τμήμα Customer Relations (Υπεύθυνο τμήμα Διαχείρισης Αιτιάσεων/Παραπόνων) θα το καταγράψει και θα σας ενημερώσει εγγράφως για την παραλαβή του σε διάστημα μίας (1) εργάσιμης ημέρας, αναφέροντας σας τα στοιχεία επικοινωνίας του εκπροσώπου μας που συντονίζει τις ενέργειες.
- Εφόσον κριθεί αναγκαίο, εκπρόσωπος του Τμήματος Customer Relations θα επικοινωνήσει μαζί σας εκ νέου για τυχόν διευκρινίσεις.
- Στόχος μας είναι να επιλύουμε τα παράπονα των πελατών μας εντός δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους έχοντας ως ανώτατο όριο αυτό των πενήντα (50) ημερολογιακών ημερών, όπως ορίζεται ρητά από την Τράπεζα της Ελλάδος. Εάν για οποιονδήποτε λόγο το χρονοδιάγραμμα αυτό δεν μπορεί να τηρηθεί, οι λόγοι της καθυστέρησης και μία νέα πιθανή ημερομηνία απάντησης θα γνωστοποιούνται από τον εκπρόσωπο του Τμήματος Customer Relations.
- Σε περίπτωση που δεν σας ικανοποιήσει η απάντησή μας, έχετε το δικαίωμα να αποτανθείτε σε αρχές προστασίας του καταναλωτή, όπως, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, για την εξωδικαστική επίλυση του θέματος.